1. Jak dobrać rozmiar

W opisie każdego produktu wstawiliśmy tabelkę z podanymi wymiarami produktu. Najczęściej jest to szerokość i długość produktu. Każdy z producentów zastrzega, iż mogą wystąpić odchylenia od podanych wymiarów (jednak nie większe niż +/- 2,5 cm). W przypadku wątpliwości czy uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z naszym sklepem.

2. jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można dokonać poprzez kliknięcie „do koszyka” przy produkcie, który chcą Państwo nabyć. Prosimy zwrócić uwagę na właściwie dobrany kolor i rozmiar w momencie wrzucania do koszyka. Ewentualnie zmiany można jeszcze dokonać przy finalizacji zamówienia bądź poprzez zmianę zawartości koszyka (w prawym górnym rogu)

Finalizując zamówienie musimy podać dane do wysyłki, określić sposób dostawy oraz płatności.

Końcowym etapem składania zamówienia jest kliknięcie „potwierdź zamówienie”. Stosowna informacja zostaje także wysłana na podany przez klienta adres e-mail.

3.Jakie sa formy dostawy?

Zamówione produkty wysyłamy zarówno InPostem jak i przez kuriera firmę DPD. Aktualne koszty dostawy podane są na stronie „dostawa”. 

4.Jakie są formy płatności?

W sklepie można dokonać zapłaty za zakupiony towar poprzez płatność przed wysyłką na konto (obsługuje firma Tpay.com) lub przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).

5.Jak dokonać zwrotu lub wymiany towaru

Zakupiony towar można bez podania powodu zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy jednocześnie, aby produkt nie posiadał znamion użytkowania. Kwota za zakupiony towar zostanie zwrócona na podane przez klienta konto bankowe. (formularz zwrotu >>> )

W przypadku wymiany należy odesłać produkt (procedura zwrotu), a następnie zamówić na nowo właściwy produkt.

6.Gdzie sprawdzić status zamówienia

Po dokonaniu zakupu zamówienie otrzymuje status „w realizacji”. W każdej chwili można sprawdzić status zamówienia, logując się na swoje konto w naszym sklepie (dane do logowania w lewym górnym rogu sklepu). w przypadku wątpliwości, pytań prosimy o kontakt (zakładka kontakt).

7.Co zrobić jeśli przesyłka nie dotarła

Jeśli maja Państwo obawę, że zamówienie powinno być już dostarczone, a wynika ze statusu zamówienia, że zostało ono już zrealizowane, prosimy o kontakt z naszym sklepem. Sprawdzimy u przewoźnika co się dzieje z przesyłką i przekażemy Państwu stosowną informację. Zdarza się czasami, że osoby doręczające przesyłkę mają problem z dostarczeniem przesyłki, zostawieniem awizo itp. Szczególnie ważne jest podawanie numeru telefonu w formularzu zamówienia.

8.Jak się skontaktować z naszym sklepem

Prosimy o kontakt poprzez

INFOLINIA: 801 000 782

tel. 52 56 99 782

e-mail: kontakt@fruty.pl